Dag 2 - min första kärlek

Min första kärlek heter Hampus Sand. Vi träffades genom en musikal jag var med i när jag gick i nian. Eller egentligen började jag snacka mest med hans lillebror, Jonathan. Men efter den musikalen satte vi ungdomar upp en liten mindre uppsättning. Vi spelade Grease och jag var rizzo och han kenickie (ehm... Stavning) alltså det konstiga kärleksparet. Jag kommer inte riktigt ihåg hur vi egentligen fattade tycke för varandra men vi berättade hur vi kände och sen fick vi helt enkelt vänta och se. Det blev rätt snabbt officiellt eftersom vår första kyss blev på scenen i en situation då vi skulle låtsas kyssas.. Men som sagt blev mer är en låtsas kyss. Vi höll ihop i tre månader och gjorde en del roligheter, jag var kär och svävade mest på moln. Men sen gled vi ifrån varandra. Sånt som händer helt enkelt! Vi var inte skapta för varandra, synd kanske man kan tänka men jag hade aldrig träffat min andra kärlek Linus om vi inte gjort slut;) det förde alltså med sig något gott ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0