Dag 5 - Vad är kärlek för mig?

Kärlek är så himla stort. Du kan ha kärlek till så mycket och ändå så lite. Och hur ska man lyckas förklara kärlek eller formulera vad kärlek är för just mig..

Just nu är min största kärlek Linus. Min kära pojkvän som jag älskar. Han är varm, fin, snäll, pålitlig och helt underbar. 
Men kärlek är så mycket mer än bara en pojkvän. Jag känner mycket kärlek till mina vänner, min hund, min familj men även till dansen. Kärlek är nog något som gör mig glad och får mig att vara stark. Det är så viktigt att känna kärlek för att kunna klara av allt. Som sagt är det så stort. 
Kärlek gör mig glad, trygg och betyder så mycket för mig. Allt passar alltså in. 

Ett mycket mystiskt och oförståligt inlägg. Men jag känner mig bara konstig och oförstålig nu så därför blir även orden sådana. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0