Dag 8 - favoritsaker jag äger

Det köpet jag har gjort som har förändrat mitt liv mest är helt klart min hund. Hon är min bästa vän, min bebis, mitt allt! Det var ingen tvekan när vi var och kollade på kullen att det var hon som skulle bli min. Hon var den första som verkligen gick fram till mig och ville leka med mig. Jag kommer aldrig ångra att jag har köpt henne. Det är iför sig inte min favoritsak men dem pengarna jag la på enya är pengar jag aldrig kommer att ångra. Så även om hon är min hund istället för en sak så toppar hon listan!

Sen måste jag väl vara lite nördig och säga att min favoritsak jag har köpt är min iphone. Jag har länge velat ha en sådan och har snart haft den ett år och är fortfarande supernöjd!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0