Om mig

Mitt fullständiga namn är Emma Christina Isaksson. Jag är tjugo år, yeeeey, systemet! Bor tillsammans med min pappa i en lägenhet i Eksjö. Min bror bor fortfarande varrannan vecka hos mamma och pappa. Nu är det inte så att jag valde att bo hos pappa för att jag inte gillar min mamma eller så, neej. Det beror på att jag för ett halv år sedan bodde i en egen lägenhet i Tranås. Slutade på mitt jobb där sista augusti och var tvungen att flytta tillbaka till Eksjö och pappa har en mycket större lägenhet där jag får ett eget rum vilket kändes lite bättre. 
Just nu har jag alltså inget jobb alls och för tillfället sjukskriven. Det beror på många anledningar som jag inte orkar rabbla upp just nu. Vem vet, snart kanske ni får reda på det också.
Annars så dansar jag rätt mycket i veckorna. Går två kurser i Nässjö på dansstudio 8 där jag dansar moderjazz och hiphop, har en grupp med blandade åldrar tillsammans med Linn och Moa och sedan har jag även en grupp via EGS, småttingar födda 04-05.
Jag är väldigt estetisk av mig och har alltid älskat att showa. Just nu så försöker jag spela piano och gitarr efter bästa förmåga. Skriver lite egna texter/dikter/verser som jag försöker göra låtar till. Jag liksom älskar känslan utav att sitta ner med ett block och skriva ner det man känner, tycker och vill. 
Har även min lilla ögonsten Enya som är min fina hund. Hon är underbar <3
Linus Ryding heter den killen som jag håller kär. Han är en superfin kille ifrån Värmland, Deje. Vi har hållt ihop i 7 månder idag faktiskt. Detta är 7 fantastiska månader och jag älskar honom. 
Nu tror jag inte att jag har så mycket mer att komma med faktiskt. Ni får ju veta en del saker om mig genom dem andra frågorna! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0