Utfyllnad, fakta, intressant?

Man kan kalla det vad man vill. Men nu tänkte jag vara lite aktiv och på 30 dagar svara på 30 frågor. Vissa frågor känns mer skrämmande än andra men det kanske får mig att upptäcka vad jag ska skriva i min blogg. Vad den ska handla om och som sista frågan lyder "Detta är syftet med min blogg", jag kanske hittar det syftet genom detta! 

Tänkte köra igång redan nu med en gång och svara på första frågan i nästa inlägg!! :)


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Vad föredrar jag för mat?
Dag 05 – Vad är kärlek för mig?
Dag 06 – Om det här vore min sista dag
Dag 07 – Vad gör en bra vän?
Dag 08 – Favoritsaker jag äger
Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 10 – Bloggar jag läser
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 14 – Dagens outfit
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Första kyssen
Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina bra & dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mitt hem
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Saker jag saknar
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – Detta är syftet med min blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0